Вітаємо Вас на сайті Коледжу морського і річкового флоту Київської державної академії водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного!
Головне меню
Наша адреса:
Адреса Коледжу морського і річкового флоту:

Україна, 04211, м. Київ, проспект Героїв Сталінграду, 2.

(044) 419-85-46 - Приймальня директора
(044) 419-92-53 - Приймальна комісія

e-mail: college@kmrf.kiev.ua

 

Судноводіння

Відділення №1 нашого коледжу готує спеціалістів з наступних спеціальностей: 5.07010401 «Судноводіння на морських шляхах»

5.07010407 «Експлуатація електрообладнання та автоматики суден»

5.07010403 «Експлуатація суднових енергетичних установок»

5.07010407 «Експлуатація електрообладнання та автоматики суден»

Завідувач відділенням: Пацуров Андрій Радомирович


5.07010401 «Судноводіння на морських шляхах»

Термін навчання:
Денна форма на базі 9 класів: 4 роки
Заочна форма на базі 11 класів: 3 роки 5 місяців
Фінансування підготовки фахівців здійснюється як за рахунок видатків державного бюджету – за державним замовленням, так і за рахунок коштів фізичних та юридичних осіб.
Цикл «Судноводіння на морських шляхах» очолює капітан 1 рангу Травніков Є.Б.
Викладацький склад: підготовку фахівців за спеціальністю “ Судноводіння на морських шляхах ” в коледжі забезпечують 5 штатних викладачів, більшість із них має багаторічний досвід роботи на морських суднах.
На циклі працюють капітани далекого плавання Тарасюк В.І.,Півоваров В.О. Бойко М.Г.
На циклі також працює викладач-“ветеран”: Лозоватський Ю. І. який має вищу морську освіту і великий практичний досвід роботи.
Лабораторно-технічна база відділення:
– спеціалізовані та предметні кабінети.(Фото студентів за партами з викладачем біля дошки)
– мультимедійний кабінет та кабінет інформаційних технологій у судноводінні. (Фото студентів за комп’ютером)
Студенти мають можливість відвідувати бібліотеку й читальні зали, спортивно – оздоровчу базу, спортивний зал. На період навчання іногородні студенти забезпечуються гуртожитком (екіпажем).(Фото студентів в бібліотеці)
Проходження практики й працевлаштування:
За час навчання студенти проходять плавальну практику на навчальному судні «Штурман» і на морських і спеціалізованих суднах вітчизняних та зарубіжних судновласників. (Фото студентів на «Штурмані», на фоні «Штурмана»)
Робочі дипломи, що підтверджують відповідно до вимог Міжнародної конвенції з підготовки і дипломування моряків, кваліфікацію випускників спеціальності «Судноводіння на морських шляхах», мають міжнародне визнання й дозволяють працювати штурманами й капітанами як на спеціалізованих суднах, так і на морських суднах загального призначення без обмежень розмірів суден і району плавання.
Випускник отримує звання молодшого спеціаліста: «ШТУРМАН»
Диплом про закінчення спеціальності «Судноводіння на морських шляхах» дає право на заняття першої офіцерської пасади: вахтового помічника капітана на морських суднах при додатковому закінченні курсів:
1. Курси «Боротьба за живучість судна»
2. Курси «Рятувальні шлюпки та плоти»
3. Курси «Невідкладна медична допомога»
4. Курси «Боротьба з пожежами по розширеній програмі»
5. Курси «Танкерна безпека» (для тих, хто хоче працювати на танкерах)
6. Курси «Хімічна безпека» (для тих, хто хоче працювати на хімовозах)
в учбовому центрі при коледжі морського і річкового флоту. Ці курси студенти закінчують під час навчання в коледжі.
Крім того, випускник повинен мати необхідний плавальний ценз на посаді кадета або матроса. Навчальна програма передбачує набуття такого плавального цензу під час проходження плавальної практики. Випускник має пройти медичну комісію.
При наявності усіх цих документів випускник має право одержати так званий «Робочий диплом штурмана».
Цей диплом дає випускнику право обіймати командну посаду. Перше офіцерське звання для штурмана: вахтовий помічник капітана. Власник такого диплому може працювати на всіх морських суднах в усіх куточках планети. Українські морські дипломи визнаються в усьому світі! Кожний штурман несе ходову вахту. Четвертий штурман (самий молодший) несе вахту під наглядом старшого помічника капітана. Третій під наглядом капітана. І тільки другий помічник капітана мая право нести вахту самостійно. Крім несення вахти, кожний помічник капітана має свої персональні обов’язки. Четвертий помічник відповідає за суднову канцелярію і готує всі необхідні суднові документи. Третій помічник відповідає за протипожежне спорядження судна та індивідуальні і колективні засоби порятунку. Другий помічник відповідає за навігаційне обладнання судна та морські карти. Старший помічник капітана відповідає за вантаж судна. Капітан відповідає за все (навіть тоді коли спить)!!!
В залежності від розмірів і призначення судна, обов’язки помічників капітана можуть змінюватись, так само, як і кількість помічників капітана. На всіх великих морських суднах: танкерах, сухогрузах і особливо пасажирських лайнерах, капітан та всі його помічники, заступаючи на вахту зобов’язані одягнути морську форму. Капітан (помічник капітана) – це обличчя судна і суднової компанії. В зв’язку з чим, всі великі суднові компанії безкоштовно забезпечують всіх своїх працівників своїм фірмовим одягом: від шкарпеток до кашкетів. Помічник капітана зобов’язаний мати міцне здоров’я, та вільно володіти англійською мовою. Коли капітан (помічник капітана), крім англійської, вивчить мову судновласника: грецьку, італійську, норвежську і т.д. він може розраховувати на постійну роботу в цій компанії і непередбачені преференції….
Шлях від 4 (молодшого) помічника капітана до капітана займає приблизно 5-10 років. Для того, щоб 4 помічник капітана став 3 помічником він повинен відпрацювати на посаді 4 помічника капітана не менше 6 місяців і одержати від капітана судна рекомендацію на заняття посади 3 помічника капітана. Так званий, «Promotion». Після одержання «Promotion», 4 помічник капітана повинен пройти перевірку знань в компанії судновласника. В разі успішної перевірки знань, та при наявності вакансії 4 помічник капітана може стати 3 помічником і т.п.

5.07010403 «Експлуатація суднових енергетичних установок»


Термін навчання:
Денна форма на базі 9 класів: 4 роки
Заочна форма на базі 11 класів: 3 роки 5 місяців
Випускник отримує звання молодшого спеціаліста: «Механік судновий»
Фінансування підготовки фахівців здійснюється як за рахунок видатків державного бюджету – за державним замовленням, так і за рахунок коштів фізичних та юридичних осіб.
Викладацький склад: підготовку фахівців за спеціальністю “ Експлуатація суднових енергетичних установок ” в коледжі забезпечують 5 штатних викладачів, , більшість із них має багаторічний досвід роботи на морських суднах.
Навчальний процес на спеціальності 5.07010403 «Експлуатація суднових енергетичних установок» забезпечують 6 викладачів циклової методичної комісії «СЕУ» та 5 викладачів інших циклових комісій морського коледжу КДАВТ. Серед них спеціалісти вищої та першої категорії. Цикл «Експлуатація суднових енергетичних установок» очолює викладач вищої категорії Андрійчук Л.М.
На циклі працює судновий механік першого розряду Лелейко С.Г.
На відділенні також працює викладач-“ветеран”: Нечаєв А.В. («Суднові автоматизовані електроприводи»), який має вищу морську освіту і великий практичний досвід роботи.
Лабораторно-технічна база відділення:
– комплексна лабораторія суднових енергетичних установок, лабораторія допоміжних механізмів, лабораторія електрообладнання, які дають можливість не тільки ознайомити курсантів із розміщенням, принципом дії та конструкцією енергетичного обладнання, а й розвити навички роботи з цим обладнанням, включаючи його частковий ремонт;(Фото студентів в лабораторії)
– мультимедійний кабінет та кабінет інформаційних технологій у судновій механіці, які обладнані сучасними комп’ютерами;(Фото студентів за комп’ютером)
– майстерні (слюсарна, верстатна та електромонтажна ділянка), в яких курсанти відділення мають змогу отримати початкові навички роботи із слюсарним, верстатним та електрообладнанням;(Фото студентів та викладача за верстаком або ін.)
– спеціалізовані та предметні кабінети.(Фото студентів за партами з викладачем біля дошки)
Курсанти мають можливість відвідувати бібліотеку й читальні зали, спортивно – оздоровчу базу, спортивний зал. На період навчання іногородні курсанти забезпечуються гуртожитком (екіпажем).(Фото студентів в бібліотеці)
Проходження практики й працевлаштування:
За час навчання курсанти проходять плавальну практику на учбовому судні «Штурман» та морських і спеціалізованих суднах вітчизняних та зарубіжних судновласників. (Фото студентів на «Штурмані», на фоні «Штурмана»)
Робочі дипломи, що підтверджують відповідно до вимог Міжнародної конвенції з підготовки і дипломування моряків кваліфікацію випускників спеціальності «Експлуатація суднових енергетичних установок», мають міжнародне визнання й дозволяють працювати механіками як на спеціалізованих суднах, так і на морських суднах загального призначення без обмежень розмірів суден і району плавання.
Диплом про закінчення спеціальності «Експлуатація суднових енергетичних установок» дає право на заняття першої офіцерської пасади: вахтового механіка морських суден при додатковому закінченні курсів:
1 Курси «Боротьба за живучість судна»
2 Курси «Рятувальні шлюпки та плоти»
3. Курси «Невідкладна медична допомога»
4. Курси «Боротьба з пожежами по розширеній програмі»
5. Курси «Танкерна безпека» (для тих, хто хоче працювати на танкерах)
6. Курси «Хімічна безпека» (для тих, хто хоче процюваті на хімовозах)
В учбовому центрі при коледжі морського і річкового флоту. Ці курси студенти закінчують під час навчання в коледжі.
Крім того, випускник повинен мати необхідний плавальний ценз на посаді кадета або моториста. Навчальна програма передбачує набуття такого плавального цензу під час проходження плавальної практики. Випускник має пройти медичну комісію.
Тільки при наявності усіх цих документів випускник має право одержати так званий «Робочий диплом суднового механіка».
Цей диплом дає випускнику право обіймати посаду офіцера. Перше офіцерське звання для суднового механіка : механік третьго розряду. Власник такого диплому може працювати на всіх морських суднах в усіх куточках планети. Українські морські дипломи визнаються в усьому світі! Кожний механік (крім старшого) несе ходову вахту. Четвертий механік несе вахту під наглядом старшого механіка. Третій механік несе вахту самостійно.
Крім несення вахти, кожний механік має свої персональні обов’язки. Четвертий механік (самий молодший) відповідає за суднові парогенератори (допоміжні котли), водопостачання, фекальну систему, опріснювальну установку і т.п. Третій механік відповідає за дизельгенератори, суднові компресори, суднові сепаратори . Другий механік несе відповідальність за все машинне відділення. В першу чергу за головний двигун, та механізми, що його обслуговують. Старший механік відповідає за технічний стан та технічну експлуатацію усього судна.

5.07010407 «Експлуатація електрообладнання та автоматики суден»

Термін навчання:
Денна форма на базі 9 класів: 4 роки
Заочна форма на базі 11 класів: 3 роки 5 місяців
Випускник отримує звання молодшого спеціаліста: «Електромеханік судновий»
Фінансування підготовки фахівців здійснюється як за рахунок видатків державного бюджету – за державним замовленням, так і за рахунок коштів фізичних та юридичних осіб.
Викладацький склад: підготовку фахівців за спеціальністю “ Експлуатація електрообладнання та автоматики суден ” в коледжі забезпечують 6 штатних викладача, двоє з яких мають звання судновий електромеханік першого розряду.
Навчальний процес на спеціальності 5.07010407 «Експлуатація електрообладнання та автоматики суден» забезпечують 6 викладачів циклової методичної комісії електромеханічних дисциплін та 5 викладача інших циклових комісій морського коледжу КДАВТ. Серед них спеціалісти вищої та першої категорії.
На відділенні також працює викладач-“ветеран”: Нечаєв А.В («Суднові автоматизовані електроприводи»), який має вищу морську освіту і великий практичний досвід роботи.
Лабораторно-технічна база відділення:
– комплексна лабораторія суднових енергетичних установок, лабораторія допоміжних механізмів, лабораторія електрообладнання, які дають можливість не тільки ознайомити курсантів із розміщенням, принципом дії та конструкцією енергетичного обладнання, а й розвити навички роботи з цим обладнанням, включаючи його частковий ремонт;(Фото студентів в лабораторії)
– мультимедійний кабінет та кабінет інформаційних технологій у судновій механіці, які обладнані сучасними комп’ютерами;(Фото студентів за комп’ютером)
– майстерні (слюсарна, верстатна та електромонтажні ділянки), в яких курсанти відділення мають змогу отримати початкові навички роботи із слюсарним, верстатним та електрообладнанням;(Фото студентів та викладача за верстаком або ін.)
– спеціалізовані та предметні кабінети.(Фото студентів за партами з викладачем біля дошки)

Студенти мають можливість відвідувати бібліотеку й читальні зали, спортивно – оздоровчу базу, спортивний зал. На період навчання іногородні курсанти забезпечуються гуртожитком (екіпажем).(Фото студентів в бібліотеці)
Проходження практики й працевлаштування:
За час навчання курсанти проходять обов’язкову плавальну практику тривалістю 12 місяців на навчальному судні «Штурман» та морських і спеціалізованих суднах вітчизняних та зарубіжних судновласників. (Фото студентів на «Штурмані», на фоні «Штурмана»)
Робочі дипломи, що підтверджують відповідно до вимог Міжнародної конвенції з підготовки і дипломування моряків кваліфікацію випускників спеціальності «Експлуатація електрообладнання та автоматики суден», мають міжнародне визнання й дозволяють працювати електромеханіками як на спеціалізованих суднах, так і на морських суднах загального призначення без обмежень розмірів суден і району плавання.
Диплом про закінчення спеціальності «Експлуатація електрообладнання та автоматики суден» дає право на заняття першої офіцерської пасади: «електромеханіка на морських суднах» при додатковому закінченні курсів:
1 Курси «Боротьба за живучість судна»
2. Курси «Рятувальні шлюпки та плоти»
3. Курси «Невідкладна медична допомога»
4. Курси «Боротьба з пожежами по розширеній програмі»
5. Курси «Танкерна безпека» (для тих, хто хоче працювати на танкерах)
6. Курси «Хімічна безпека» (для тих, хто хоче працювати на хімовозах)
в учбовому центрі при коледжі морського і річкового флоту. Ці курси студенти закінчують під час навчання в коледжі.
Крім того, випускник має мати необхідний плавальний ценз на посаді кадета або електрика (моториста). Навчальна програма передбачує набуття такого плавального цензу під час проходження плавальної практики. Випускник має пройти медичну комісію.
При наявності усіх цих документів випускник має право одержати так званий «Робочий диплом суднового електромеханіка».
Цей диплом дає випускнику право обіймати посаду офіцера. Перше офіцерське звання для суднового електромеханіка: судновий електромеханік третього розряду. Власник такого диплому може працювати на всіх морських суднах в усіх куточках планети. Українські морські дипломи визнаються в усьому світі! Більш того, зараз на більш ніж 60% суден які працюють на просторах світового океану, електромеханіки – україномовні (російськомовні). Це пов’язано, в першу чергу, з високим рівнем кваліфікації випускників українських морських навчальних закладів.
Як правило, електромеханік на судні один. В своїй роботі він може розраховувати тільки на свої знання та свій досвід. Знання англійської мови – обов’язкове. Вся суднова документація, вся переписка зі сторонніми організаціями – тільки англійською. Навіть коли всі члени епіпажу україномовні (російськомовні). Зараз на просторах світового океану значна частина морських суден побудована в Південній Кореї, Китаї та Японії. В машинному відділенні всі надписи тільки англійською!!!
Професійні навички та знання випускників українських морських навчальних закладів цінуються дуже високо. На значній частині морських суден іноземних судновласників офіцери: штурмани, механіки, електромеханіки – УКРАЇНЦІ !!!